Pages

--Yang Ni Pun Best Jugak--

--Kalau Suka Klik Je--

Tuesday 16 August 2011

Selipar Aku Hilang!!!!





Korang penah x mengalami masalah kehilangan selipar terutama pergi masjid..

Aku ingat lagi time sekolah dulu..
Pegi terawih bwk ar selipar baru..baik je letak paling depan...selipar lain ketepikan..kikiki..
Balik je tengok dh xdak..Ee Lek..puas carik dari kanan ke kiri..dari depan sampai ke belakang...
Nasib baik ar time 2 buat 8 rakaat je terawih...
Line clear apa lagi carik selipar yang ngam2 kaki terus pakai...kikiki

Tapi 2 dulu ar...

Aku bukan ar nak cerita dekat korang selipar aku hilang sebenarnya...
Tapi aku nak bagi tip2 supaya selipar korang xhilang terutama kalau pergi masjid



1. Pakai ar selipar yang buruk2



2. Rantaikan selipar korang dekat tiang.

3. Pakai kasut...kalau hilang pun kasut bukan selipar..

4. Pinjam selipar jiran korang..kalau hilang pun bukan seliapar korang

5. Bawak sebelah je selipar.. 

6. Buat ar selipar sendiri..mcm gambar bawah ni..




7. Simpan selipar korang dalam bilik mayat

8.Pakai selipar sebelah lain lagi sebelah lain



9. Bawak 2,3,4,5 pasang selipar...tulis atas selipar 2 "selipar untuk di curi"

10. xpayah pakai selipar lagi senang..memang xhilang punya ar






Aku rasa cukup ar 10 je dulu petua2 selipar korang xkan hilang...
Korang amalkanlah ea petua yang aku bagi ni...
jangan nanti 1 hari korang menyesal sebab x ikut petua aku ni...kikiki






SELAMAT MENGAMAL PETUA JALALRET



Kalau korang suka post ni jgn lupa like n share k
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

--Kalau Suka Klik je--