Pages

--Yang Ni Pun Best Jugak--

--Kalau Suka Klik Je--

Friday 19 August 2011

IPhone 5 dah ada di pasaran!!!!



Sebenarnya aku xde idea nk tulis....

kalau korang tengok je gambar ni aku harap korang paham ar ea









Sekarang di pasaran Iphone 4...




Tapi korang tau x IPhone 5 pun dah ada dekat pasaran

asal pulak xpecaya...

btol ar..!!!

mula-mula aku pun terkejut...sampai nak pengsan aku di buatnya...

lepas tengok je terus je aku hilang idea nak tulis ape...kikiki

pape pn korang tengok jelah dulu malas nak cakap banyak...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Amacam???

Percaya x???

Ada Bran x nak angkat???

murah je...kikiki





Kalau korang suka post ni jgn lupa like n share k
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

--Kalau Suka Klik je--