Pages

--Yang Ni Pun Best Jugak--

--Kalau Suka Klik Je--

Sunday 4 September 2011

Nama Aku JALAL




korang tau x nama aku JALAL..

kalau dah tau pun aku bagitau pada sapa yang xtau..

Lepas ni aku nak bahasakan diri aku Jalal je..

xnak ar guna "aku" lagi..

napa pulak???



1.  post kene COPY PASTE

hari 2 tengah walking dari 1 blog ke 1 blog..
tiba-tiba terbaca 1 tajuk...
sama macam tajuk post jalal punya..
lepas 2 baca ar..
eh sama ar pulak...
Tapi xpelah mungkin dia dah xde idea kot..
sebab 2lah jalal gunakan nama jalal supaya yang sicopy paste kene tukar nama jalal..
kena rajin sikit...kikiki



2. HORMAT pada pembaca

hari 2 masa balik kampung..
jalal bukak ar blog nak update..
sekali sedara jalal pun baca ar sekali..
umur dia lagi tua dari jalal..
so rasa xsedap ar pulak time dia baca 2 jalal bahasakan diri "aku"..
sebab 2lah jalal gunakan nama jalal supaya hormat pada pembaca yang lebih tua dari jalal..



3. KENAL sapa diriku..

jika jalal menggunakan nama jalal..
korang akan kenal jalal dan bukannya jalalret..
jalalret 2 hanyalah nama gabungan JALAL n RETROFIT..
apa 2 RETROFIT???
jika korang belajar aircond korang tau ar apa 2 retrofit..



4.  BANGGA dengan nama sendiri

jalal bangga dengan nama jalal ni..
sebab 2lah jalal bahasakan diri jalal bukan "aku" lagi.



p/s : korang pun gunakan ar nama sendiri ea..








Kalau korang suka post ni jgn lupa like n share k 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

  1. hahaha..mcm ne best x kena copy paste??hahah

    ReplyDelete
  2. terharu siot...ade jugak org sudi copy aku pnye post...kikiki

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

--Kalau Suka Klik je--